Pentheszileia a földön (2)
2023. február 12. írta: farappa

Pentheszileia a földön (2)

A következő képen Pentheszileia rendkívül szép arca látható közelről, nemes, sőt királynői vonásain a felsőbbsèges megvetés, amit a tàbornok tiszteletlen, heccelődő szavai váltottak ki, így szólt:

1_2.jpg
Kérem, uram, ne gúnyolódjon, nem csak a lábam vesztettem el, láthatja a jobb karomat még inkább, egyből egészen vállból ès a jobb szememet is, nézze csak és egészen közel hajol a sir-höz, megfordulva amputált vállát is szinte az orra alá dugja, ez a következő képen jól látható, csak a tábornoki, gogoli orrot illetve magát, a tàbornokot oda kell képzelnünk.

2_1.jpg


Akkor ezért nem tiszteleg? Nohát, nohát, egy karral is lehet ám tisztelegni, alezredes csinibaba!
Így a tábornok.
A csinibabát elengedte a füle mellett a valóban istennői alakú szépség.
Nem akartam bal karral tisztelegni, tábornok, mert az balszerencsét hoz, ezért pördültem át a másik oldalamra, mert ebből a szögből úgy tűnhet önnek mintha a bal karom lenne levágva és a meglévő a jobb, azzal bátran tiszteleghetek.
Pentheszileia a szép, szép lassan visszatér a tábornok orrához hajlásból mostani alapállapotába a szálfaegyenes vigyázzállásba, de még mindig a főnök intim szférájában maradva egyúttal tiszteleg, ez szemlélhető a következő képen, de maga a tisztelgés pillanata nincs megörökítve.

3_1.jpg
A kis furfangos, mormogja potenciális bajusza alatt, a tábornoki sir, potenciája az van, mióta közvetlenül szintén az orra előtt toronylik Pentheszileia vigyázzállása, egyúttal pont szemébe mered ez amazonkölyök, mert csak huszonnégy, jobb, formás, jelentős negyedcomb maradványrezidenciája köztesen a termő és a meglèvő balos kolosszális piskótaoszlop együttesen szűkös farmerbe rejtve, hatalmas jószág ez, nem kis furfangos, motyogta a szaglószerve alatt a sir, ez már egy másik képen látható.

4_1.jpg
Mily balszerencse jöhetne még magára, alezredes, azt már hallhatóan, magánál pechesebb szexbombát még nem pipált a világ, minden látható páros tagjából csak egy maradt a fülecskéit leszámítva, ilyen kétbalkezes, kétballábas, cseppet sem szemfüles, bamba szexbomba militarista lenne?
Zengte, szinte szavalta a tábornok Penteszileia gömölyded altestének hatalmas árnyékában, békaperspektívából a kishölgy szép arcába.
A királyi bakfis visszaugrált vezérkari főnöke intim szférájából, mankóját kezében tartva, pár lépésre nem pazarolta mankózási energiáját. Könyörtelenül leütötte a magas labdát:
Uram, csak egy bal kezem és egy bal lábam van, sajnos mindig is csak egy volt. Ez megint egy másik képen

5.jpg
Nem akarom bántani, kislány alezredes?!, mert nagy kislány nem?, alezredes?, idiotizmus!, nő nem való katonának, főleg az ilyen fiatal és szép, ez veszélyes műfaj, láthatja magán, életveszélyes, ez nem játék, szegénykém, örökre észvesztően csinos, csonkabonka, takaros bicebóca marad, szegény lány, szegèny szép leányka.
Uram, nekem mèg szerencsém volt, nem kerültem tolószékbe, nem torzult el az arcom, nagyon szépen kivitelezettek, felépítetten megépítettek a csonkjaim.

6_1.jpg
Az igaz, kisanyám!
Mielőtt az ön felderítő hadtestéhez vezényeltek, a seregbe beléptemkor vezérkari főtiszti végzettségem miatt vezetőtitkárnői beosztásban, alezredesi rangban helyeztek el a vezérkar adminisztrációs divízióján. Már akkor hiányzott a jobb lábam, de csak félig, nem úgy mint most, mind a két sonkám megvolt, nagyon jó művégtagot kaptam, semmi nem látszott, épp csakhogy kicsit húztam a jobb lábam. Nekünk is kellett, hiába vagyunk irodisták, egyhónapos kiképzésen részt vennünk, a záróhadgyakorlaton történt, hogy az egyik civilalkalmazott kézigránát hajításkor sokat tökölt, majdnem felrobbant a kezében, mielőtt megtörtént volna, kikaptam, nekem se volt időm elhajítani, az én kacsómban történt a big bang, ez elvitte a teljes jobb karom, a jobb szemem és a maradék jobb combom háromnegyedét, ez a személyes ősrobbanásom, ez varázsolt olyanra, ahogy most lát, tábornok, nem az írógép harapta le csülköm, nem a kávéfőző támadott meg, de igaza volt szexbomba vagyok, csak olyan aki felrobbant.

7_1.jpg
Maga egy hős, nem kétbalkezes, nagyon is szemfüles.
Részt vettem a Ragnarökben, nem a frontbolygón sérültem meg, fogságba estem és tömlöc helyett térdmerevítő bilincset tettek a jobb lábamra, mégis megszöktem Ekhersztész trónörökössel, jobb térdemen a fránya bilinccsel együtt, nem volt könnyű, de sikerült, aztán Ekhersztész atyja, Therszebász király udvarába vitt, ott bedurrant a térdem, ez igen furcsa, mert nálunk, nincs már gyulladás, fertőzés, ágynak estem, a bilinccsel együtt, le kellett vágni a lábam közvetlenül térd felett-től kezdve, de az egész combom megmaradt. Ez a kis kaland közvetlenül a Herkulessel való afférom után történt.

9_2.jpg
Akkor magácska valami félistennőféle, hú, azért volt az elébb olyan nagyocska, magasztos alteste; rövidcsonkcombja, ágyéka, monumentális egészcombja.
Nem vagyok félistennő, csak harmadik fokozatú asztráltestű, egy világkorszakig halhatatlan, romolhatatlan, fejem, kivéve szemeim törzsem sérthetetlen, végtagjaim sebezhetőek, roncsolhatóak, elpusztíthatóak, amazon vagyok, amazon hercegnő.
Hercegnő, akkor bocsánat a gunyoroskodásèrt, de önért gunyoroskodtam önnel, higgye el.

A bejegyzés trackback címe:

https://b-irodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr9118047282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása