8 beteg szexhirdetés, amikre nem érdemes válaszolni
2015. február 20. írta: farappa

8 beteg szexhirdetés, amikre nem érdemes válaszolni

ribi002.jpg

 

Ki szereti a szexet?? (ÉÉÉN!) Oké, csak addig el kell ám jutni. Bemutatjuk néhány őrült szexrajongó hirdetését. A társkereső website-ok eme állócsillagait még a legvérmesebb nők is kerülik. Ahhoz, hogy kiépíts magadban egy jó szűrőt, ezeket a vadvirágokat is meg kell szagolnod a tettek mezején. Ha odafigyelsz a hirdetésben elpotyogtatott apró jelekre, sok vesződségtől megkíméled magad. A mintául vett valódi hirdetéseken csak egy kicsit torzítottunk, megőrizve az eredeti hangulatot, mert némely darab egyenesen a posztmodern irodalom gyöngyszeme.

 

1. A pajzán: érthetően ír, amíg tud, mert hamar elragadják az indulatai. Még be sem küldte a rendszerbe a hirdetést, már kétszer elsült a gatyájába.

Szia! Ha szereted a szexet és a nemi életet, szívesen macerálnálak! Felpróbálnálak, enném a zamatos segged, te harapnivaló! Nem baj, ha nem undorodsz a testnedvektől. Csináltad már nyilvános vécében? Akarod? Szeretem az udvarias orális szexet, adni is, kapni is. Szeretek nők arcával szeretkezni. Szeretem az orális szexet! Szeretem, ha szex közben megcsalnak egy másik nővel. Ha szívesen motoszkálnál egy kamaszos ötvenes úrral, ne habozz! Ha te is akarod. Nem baj, ha még nem töltötted be a 18at...”


2. A konkrét: céltudatos, szexuális fantáziája önmagára is veszélyes. Merevedési stádiumairól 10 különböző szögből készített fotót küld kedvcsinálónak.

„Figyelj! Rettenetesen beindulok a női buszvezetőkre! Írj ! A postásnőkre is. Te is írj! Úgy átvenném az ajánlott levelet, hogy besz*rnál! A címzett nem ismeretlen. Nincs kifogás. Könnyű segíteni rajtam. Beadnék neked valamit és jogot formálnék rád. Nehezen viselem a visszautasítást. Szeretnéd, ha a kezeddel megfoghatnád a kukimat, he??? HEE?? Buszvezető nők írjanak, főleg a 333-as busz délutáni sofőrje, kezelhetné a sebváltómat!! Tartós alkalmi kapcsolat nincs kizárva, két megálló között, csak az ellenőr ne jöjjön...”

3. Értelmiségi perverz: az a típus, aki ha melléd ülne a buszon, nem is gondolnád róla, hogy miket csinál otthon. Jól szituált degenerált. Hirdetése logikai feladvány is egyben.

„48 éves, igényes férfi vagyok. Szeretek olvasni, kirándulni, színházba járni és futni, rohanni, ügetni, kocogni, vagy ha kocogni nem is, gyalogolni mindig, főleg este, valaki után. Egy gyengéd, finom lelkű, verhető, téphető hölgyet keresek, közös szabadidő eltöltésére, aki szereti, ha egy pasi nadrágszíjjal kényezteti. Ágyhoz kötnélek, úgy éljek! A náspángolást én is elvárom, határozott nők ne kíméljenek! Az áldóját! Ha nem buzog túl benned a női önbecsülés, meg az ilyen hülyeség, hívj.”

4. A csóró csődör: vagy nem küld fotót, vagy ha igen, nem magáról. Ha mégis magáról küld, addigi tapasztalatai alapján tisztában van vele, hogy a levelezésnek vége.

„Na lányok, ki akarja meglovagolni ezt a tüzes tűzhányót, ami vagyok?? én vagyok a torok kéményseprője, nem a negró!! Anyagiak kizárva, kölcsönös orális szex nincs kizárva. Átmasszírozlak, áttörölgetlek forró ronggyal, te meg cserébe lecsöpögtetsz engemet forró gyertyával, miközben bepelenkázott ülepem rugdosod! Ha szereted a testesebb férfiakat, egy éhes mackó vár rád. Búvóhely van. Bújj be a barlangomba, fogd meg a maci f*szát, az ám!! Nem harapok, hihihi. Beviszlek a málnásba. (A macinak jelenleg mézre sem futja, de te bekaphatnál nálam valamit!!)”

5. Az identitászavaros: valódi szexuális érdeklődését nehéz megállapítani, mert ez előtte is homályos, de tippelni ér.

Fiatal, kezdő, kíváncsi, heteró bi pasi vagyok. Közösülő párokat néznék, fizetnék érte. Ugyanitt megismerkednék srácokkal, nagyon kamaszos, férfias srácokkal, akik szeretik, ha titkokban kiélhetik egy másik férfin gay érzelmeiket, de én NEM vagyok meleg. Imádom, ha egy másik férfi hosszasan „elvan” velem, s én a forró számra vehetem őt, stb. Izmos, sportos sportolókkal, sakkozókkal, biliárdbajnokokkal és sporthorgászokkal ismerkednék! Sudoku rajongók kizárva.

6. A nagyon kanos: amikor az értelem és a fogalmazás elhamvad a vágy oltárán:

Mekkorád van csöcsöd? rettenetesen ki vagyok rád éhezve ám!! szext akarok!! teccen a profilképem nagyon, jó? Én átlagos test vagyok, alkatú vagyok, 18 - 38 éves korig minden érdeklődőt várnék kerületi lakásomon a 3as METRÓ-nál ! akár itt alvással! Roma, afrikai, ázsiai, vidéki CSAJ is lehetsz, csak élvezd a szext ! név és cím a szerkesztőségben, számon elérhető vagyok az igényeid szerint! közös masztiff nincs kizárva, erre megkérném a kezedett!! Tartós kapcsolat is érdekel, csak nem nagyon. Naponta éjfélig, vagy másnap hajnal 5-ig HIVHACC. Érj rám b*szni egyet.... Garantált elélvezet vagyok !! Ha szeretnéd, hogy kolbászom ténye túlságosan körülményeid közé kerüljenek, hivhacc, mert 100% bőr vagyok, jelenleg magasan a párzási időszakom igényének közepén. taposs el. Ellátom a bajodat, elhúzom a nótádat, majd én megmutatom neked, mi az a móres! Nyeríteni fogok! Majd én nyélbe ütlek! Fogd meg a kukim! Tedd ki a pi*ádat. MOST!!444!!. Add ide a didit!!


7. Az egyszerű: nincsenek nagy igényei, de vele szemben mindenki másnak hirtelen támadnak, amikor megpillantják élőben is. Érdekes gondolatai kiülnek az arcára, ezért olyan ijesztő. Ha hosszútávút akarsz vele, érdemes bérletet venni távolsági buszra is.

„Aggyisten! 180 magas vagyok, 58 kiló, barna haj. Szem szín: nincs megadva. Érdeklődés: nincs megadva. Mások által szépnek mondott nőket keresek közös szimpátiára! Egy feltűnően kulturált salgótarjáni szexuális ragadozó szívesen ismerkedne nagyvonalú, gáláns pesti hölgyekkel. Sex ma? Jer fel egy fertályórára, maraggyá pitymallásig! Elmennék érted traktorral, de a szomszéd Józsi kivitte terepre. A levelekre csak 10 és 18 között tudok válaszolni, amíg nyitva van a könyvtár. Töltsünk együtt egy szép hosszú hétvégét, gyere, látogass meg, megmutatom a szeméttelepet, az autóbontót meg a szüleim sírhelyét. ”

8. A kéjgyilkos: ő a legveszélyesebb, rögeszméi valóságáról 100%-ig meg van győződve. Egy kicsit sem izzad meg, amikor testedet elkaparja a hátsó kertben.

„Üdvözlöm! Jó nevű ügyvéd, sebész és ingatlanspekuláns vagyok. Anyagi gondjaim nincsenek és gáláns vagyok minden körülmények között. Nem szoktam társkereső hirdetéseket feladni, ez az első, valahogy olyan kínosnak érzem, úgy gondolom, hogy két szerető szívet úgyis összehoz a Véletlen. Számomra a női lélek nem piskóta. Nem smafu. Hanem rózsa és pillangó... Odafigyelek rá, partnerként kezelem és a tenyeremen hordozom a nőt, amíg csak bírom. Tisztelem őket, mint embert. Engedd, hogy szeresselek Téged is. Azt akarom, hogy mellettem nőnek érezd magad. Szabadidőmben szeretek állatokat kitömni, általában más állatokkal. Elgázolt macskákat gyűjtök és ha feljössz, csinálok egy isteni vacsorát és megmutatom a női hajtincs-kollekciómat.”

A bejegyzés trackback címe:

https://b-irodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr877173739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása