Részletek a „Néni, akinek bácsi feje van” - ciklusból
2015. szeptember 25. írta: farappa

Részletek a „Néni, akinek bácsi feje van” - ciklusból

A néni-rém


Jaj, jaj, jaj, a néni-rém,

Étele (vagy kenőcse)? a néni-krém,

Ne legyen a nénikém.

 

post scriptum

 

megvettük a krémet,

szépítsük a rémet?

 

csak így érdemes?

 

 

 

A nénik, így gúnyolódnak a felrobbant szexbombákon

 

Jól van lányok, csacska szamárok,

elég legyen csacsi nőstény szamurájok:


nincsen térdetek, nincsen térdetek??

Tudom ez nem az érdektek, az érdektek.


Nincsen könyöktök, nincsen könyöktök??

Viszont nagyságos a bögyötök, a bögyötök.


De én őrizem a szemetek, kis szemetek,

ha már ti nem őriztétek, balfékek,

egyiket-másikat elveszítettétek, elveszítettétek.




Dalszöveg

a mácsónak


Én nem írok blogot,

Van apukám s anyukám,

Jaj, de jó a habos sütemény,


Én nem nyírok papot,

Leoncio úr vagyok,

Jaj, de jó a banánültetvény,0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000


Én Izaura vagyok,

Zaura, -zaura, Zaire

Jaj, de jó a kakaóültetvény


Én fehér csokoládé vagyok,

a mogyoróst nem szeretem,

Bébi, csak azt mondom, zsötem, zsötem, zsötem



Dalszöveg II.

ez is a mácsónak


a teremburáját, meg carramba,

dőlj romba, dőlj rumba,

szexbomba, a karomba, a karomba

de legalább hanyatt,

hogy dőljön belőled a szesz,

rumba-táncos lábú szex,

olyan egy pofot kapsz,

hogy paffá leszesz,

mint a bűvös házi sárkány,

nem segíthet rajtad

sem szerelem, sem ármány.

 

 

 

 

 

A szentimentál mácsó éneke

 

Igen. bombázz le, te, bombázó,

ez legyen a jelszó, fúródj belém,

mint egy bomba,

csapj belém mint a mennykő,

csak be ne csapj, ha már megöltél!

Te, apacsnő.

 

 

 

Dalszöveg III.

 

Mondják sokan, hogy nincs khaki kaki

Ilyesfélét sokat hallani,

De a katonai foóós mindig zöldesebb,

Igen.

 

(a Kft. Én vagyok a fodrász dallamára)

 

 

Szerző: Batári Gábor

A bejegyzés trackback címe:

https://b-irodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr867799778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása