Debreczeny György: feliratok
2015. január 13. írta: farappa

Debreczeny György: feliratok

Peter Handkénak

 

ma becsuktam egy ajtót

mert felirat figyelmeztetett

csukd be az ajtót

és én igyekszem

tiszteletben tartani a feliratokat

ma nem tettem tönkre

egy utcai telefont

mert felirat figyelmeztetett

ne tedd tönkre

ez a telefon életet menthet

és én szívesen mentek életet

hogyha ez ilyen egyszerű

ma kabátomat

szíveskedtem elhelyezni

a ruhatárban

mert felirat adta tudtomra

hogy ez kötelező

és én mindig is jó szívvel

teljesítettem a kötelességemet

ma idejében érkeztem a moziba

mert egy felirat jóvoltából tudtam

hogy a későnjövők

csak a híradó utáni szünetben

foglalhatják el helyüket

és én mielőbb

el akartam foglalni

az engem megillető helyet

 

A bejegyzés trackback címe:

https://b-irodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr877063455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása