Én nyertem a lottón! És adok belőle!
2015. június 01. írta: farappa

Én nyertem a lottón! És adok belőle!

luck-shamrock-horseshoe.pngSokan álmodoznak arról, hogy egyszer majd beüt az irdatlan lottólóvé, és az életük boldog, gondtalan fordulatot vesz. Hányan, de hányan! Nos, ez a soha vissza nem térő álom szombaton megtörtént velem! A pénz nem boldogtalanít: ezt már a saját bőrömön érzem.

Sokan kérdezik tőlem, milyen érzés lottóötösnek lenni? Hát, nagyon szuper, ne tudd meg. Végre király vagyok és nem sudra!!! Aki eddig lúzernek meg sz*rnak tartott, annak most alaposan bemutathatok. ÉN francia ágyban alszom és olasz kocsival járok, ők meg egyáltalán nem. Bleeee! Tőlem már akármilyen drága lehet a benzin meg az ágynemű!
A számok nem hazudnak: 5 milliárd forint ütötte a markomat. Jelentős vagyongyarapodásban részesültem, mégse lettem nagyképű, se kapzsi, se irigy, sőt! Adok Önnek is belőle, nagyon és szívesen, amennyiben meggyőz, hogy Ön jó ember, nem sz*rember, és megindokolja, mire kell a zsé, mert kizárólag célra adok. Hülyeségre nem.

Az alábbi dolgokra nem adok lóvét:

- bosszúállásra és emberpuhításra
- alkoholizmusra és / vagy bioéletmódra
- kurvákra (egy nő sem ér annyit)
- hegedűleckére (mert hangos és idegesítő)
- politikai célokra (tudjuk, miért)
- taktikai atomfegyver-vásárlásra
- Ming vázával összetörni egy másik Ming vázát
- rabszolgatartásra és emberjogtiprásra
- a Vissza a jövőbe remake-jére.
- olyan regény kiadására, melynek központi témája nem az altesti humor.

Szóval, ha a kívánalma nem ilyesmi, kommentben küldje be igényét, jelölje meg a kívánt összeget és majd értesítjük. Legyen áloméletű, még ma!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://b-irodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr837146007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása