„A fiúk miatt vagyok jó színésznő”
2015. augusztus 14. írta: farappa

„A fiúk miatt vagyok jó színésznő”

 

Szerelemfüggők (erotikus regény) 5. rész

 

Ha nagyon könnyen hullanak az öledbe a dolgok, kezdj el gyanakodni. Ha még csak a fotóit láttad, de lelkesen beszél rólad, folyton dicsér téged, akkor valami gond van a háttérben, vagy nagyon kövér, vagy nincs ki a négy kereke. Legtöbbször a molett nő elrejti magát a fotókon, aztán amikor megjelenik (kezével úgy jelzett, ahogy a horgászok mutatják: „ekkora halat fogtam”)… Legszívesebben megfordulnál és elmennél, mert rájössz, hogy nem kívánod, aztán iszol rá egyet, meg még egyet, és mégis elviszed, de mindkettőtöknek egy rossz élmény lesz belőle. Ha túl simán megy minden, valami baj van.”

Az élet többszörösen igazolta Adriana mondatait, ezekről a veszélyekről a későbbi fejezetekben még szó lesz (a Kis, női csukákban Annamáriáról és a különleges helyeket kedvelő Hajniról). A túlsúlyos nők hamar lelepleződnek, hisz elkerülhetetlen a találkozás, s aztán már egy csalódott szemvillanásból látják, hiába volt a levélbeli igyekezet. A lelkileg sérült, beteg és hisztérikus nők kezdetben, – ahogy a kiskocsmák szakértő filozófusai mondják – a „beetetés időszakában” uralkodnak magukon, kedvesek, mosolygósak, kimutatják vonzalmukat, elcsábítanak, de később, amikor már felőrölnek és folyamatos menekülésre kényszerítenek, nagyon nehéz szabadulni a megbéklyózó lelki és érzelmi csapdából.

Ám a magam kételyeit is el kellett oszlatnom e fél év alatt, bár már túl voltam egy férjes asszonnyal való kapcsolaton, a körülmények azonban különböztek, ezúttal az is zavart, hogy míg az előző esetben egy erőszakos, alkoholista emberrel, itt egy egyszerű, de becsületes és jólelkű emberrel álltam szemben, aki sok munkával teremtette elő a pénzt a családjának. Balszerencséjére Adriana nem szerette, csak azért ment hozzá, mert benne anyagilag és érzelmileg megbízhatott, s mert megszabadította a családjában betöltött bizonytalan helyzetétől. (Apja még kisgyermek korában lelépett Kanadába, nevelőapja pedig úgy érezte, csak nyűg a vállán.) Úgy határozott, elhagyja a szülői házat és őt választja, mivel mellette mindig biztonságban lesz. Egyedi szépsége miatt nem volt nehéz elérnie, hogy a férfi belészeressen. Túlzás lenne azt állítani, hogy eleinte nem vonzódott hozzá, hisz egészséges, jóképű, jómódú családból származó férfit szemelt ki magának, ám később rádöbbent, hogy ez kevés. Hiába nyugtatgatta magát azzal a gondolattal, hogy „a szerelem majd idővel megérkezik, csak ki kell várni,” csak teltek az évek, de nem jött meg semmi, idővel mind jobban ráégett a színésznői szerep. Remekül játszott ugyan, nem bántották egymást, a békés egymás mellett élés szabályait nem rúgták fel, de egy ilyen bővérű asszonynak, egy ilyen sugárzóan erotikus nőnek hiányzik a meg nem élt szerelem. A legjobb színésznő is hibázik egyszer, talán azért kellek neki, hogy megújuljon a szerepében, gondoltam. A tinédzserkorban megtapasztalt szerelem nem az igazi, csupán tapogatódzás a szerelem ösvényén, az igazi szenvedélyhez két felnőtt ember kell. De hitelesebb, ha erről egyik levele beszél.

 

Ez a holnapi levél, holnáp mindenki ithon lesz de én akor is irok most neked mert most mindeni elálut, és nem hagyom hogy érez a hiányám.
Mikor elváltunk a szivem majd meg szakad értem,aszt hitem hogy könyebb lesz mint ez elsönél ,de tévetem...sokkal nehéz ,éresztem hogy fojnak a köneim. Jó volt veled minden téren és ugy éresztem, hogy csiszolunk egymáshoz, elég ha a szexre gondolok és elöjönek a pilanatok, szoval leirom hogy milyen volt, de még se hogy se tudom hogy irjám le , anyra de anyra jó volt hogy nem találok megfelelö szavak a leiráshoz.... A lelek, a sziv ,a test ,a vér, az érzelem,a szerelem,a hiánzás az örüm....minden bene volt....egy isteni törmix....amit belém eresztel, a foro ondo, azt élvesztem és az volt a csucs az egészbe, én is akartám te is...tudom, de jó volt nagyon. tudom hétfö elörül minden, ,de legalább tudom, hogy baldogságot szeresztünk egymáshoz. Már hiánzol is, és vigyáz magadra mert nélküled nagyon rosz lene nekem, és hidd magadba mert nagyon jó fej vagy! Büszke vagyok rád...tudod....pihenyél szivem, és tudd, hogy az öszes férfit oda adom érted, szeretlek... mindenem a tiéd és ez igy is marad.....foro csok...mindenhol....Adrianad...SZERETLEk

Minden rándévu után hiánzol, de a szerelem erös és kibir... Tudom mégértem hogy rágászkotsz hozám és érdekel mi történik velem, hisz ez igy normális. Ttudod ez a Csaba iránt érzet szerelem az égyoldalu, én nem ugy érzem iránta, tudom én hogy nagyon jó ember, és amenire tudom tisztelem, hisz nem veszekszek vele, nem vagyok rosz vele, de az érzések azok nem tugya megnyeri, én nem vagyok az övé, sajnálom, mert igazán megérdemli, de en nem tudom öt szeretni szerelemel, csak barácságal. Tudod a fiuk miat vagyok jó szinésznö, nehéz ez a szerep, de öket nem büntethetem meg. Akibe szerelmes vagyok az TE vagy, és ez igy is marad, és amikor csak lehet találkozok veled ,idö multával ,jóbban ismerink meg, és tudom hogy jünn az idö mikor csak a tiéd leszek ,de tudnod kell hogy a kapcsolatunk öszinte kell hogy legyen, mert csak ugy tudunk feltétel nélkül egymásba bizni, tudod csabito az élet de ami fontos az hogy megmaragyunk öszinte egymásnak, ugy érzem én....és akor igen hoszu lesz a szerelmünk,és nem csak szex téren, ,ha nem mint emberi és lelki társ.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://b-irodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr977689992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása