Leginkább hátulról szerettem beléhatolni
2015. november 16. írta: farappa

Leginkább hátulról szerettem beléhatolni

b4.jpg

 

Szerelemfüggők (erotikus regény) 42. rész

A számba jöhető összes hivatalt felkerestem, Adriana szorgalmasan elkísért engem. Látogatásaim napját így kezdtük: én munkát kerestem, mit kerestem, kuncsorogtam, Adriana kint várt. A kellemetlen vizitációk szorongató élményeit enyhítette, hogy utána páratlan élvezetekben részesített álmaim asszonya.

De hiába játszottam el a gondolattal, a tények makacs dolgok és persze nem tolták alám a nyugalmas vidéki állást. Véletlenek itt nincsenek, az első szabály: kurva nehéz itt minden. A második: a körülmények arra szolgálnak, hogy a küzdelmet megund, mielőtt sikerre jutnál. Valakik, akik jó helyre születtek, mindent visznek, majd arról is gondoskodnak, ne érezd úgy, hogy neked is érdemes sikerre hajtanod. Aki tudja az erőviszonyokat, ezzel tisztában van.

Kapcsolatunk ebben az időben elmélyültebbé vált, néha filozófiai témákról is levelezgettünk, beszélgettünk. A heves egymásnak esések megszelídültek, a szeretkezések elemei úgy épültek egymásra, mint egy művészi alkotás. Adriana sem mondta már olyan lelkesen, hogy „nincs két egyforma szeretkezés, mindegyik más.” Bizony már hasonlítottak a másikra. Közelebb kerültünk egymás érdeklődéséhez, lelkéhez, de azért még mindig a szex körül forogtunk, írásban is.

 

Szia életem,


Lucian Blaga... román filozofus… más neven bölcs ember az emberbe reilö titkák felfedezésére, a felszinhozása töregvése. PL. Az emberbe reilik olyan dolgok,amit nem tudnak a felszinre jütni ,mert valamilyen ok, nem tudnak kikerölni., Ez lehet ösztünösen vagy az akarattol függ, hogy akarom e hogy kimutasom öket vagy sem. Ö tudod kihozni az emberekböl, csupán a pár perc elbeszélgetésel. Olyan beszélgetések volták amit hétköznapi dolgokrol ö ezen mögöt láttá a emberbe rejlö titka és igy tudot neki segiteni. És engem ez fogot meg benne. A Eminesku maid szeméjesen elmondom neked . Viszem versek ,amit nagyon régen irtám, és elolvásom neked ...meg is forditom, szépen tudok szavalni, és te élvezni fogsz. .
Jüvö héten intézd el a telefonod én is megcsinálom, és igy nagyon olcso lesz. Má kijüt rajtam a fáracság, delután egyedöl leszek Balázs keresztmamájánál lesz ,a másik ketö... koncertre menek, ugy hogy jókor jün a pihenés.
Gondolom te is pihensz ma, nem sokára találkozunk, már nagyon kell mert irtoan nagyon hiánzol, nem gondoltám volna hogy meg jobban foglak kiváni, de bizony most nagyon kellesz, nem csak pikáns dolgokra gondolva , ha nem maga az ember is ... hiánzol. tudom te is hiánzol… de nem sokára az öledbe szoritod maid.

 

reggel korán keltem kimentem az udváron a hinán, mert nagyon melegem volt. Nésztem a fris fövet, élkébzeltem hogy milyen jo lett volna ot én és te ..hm.. rádhájolom megcsokolom,a hajad megsimogatom,,a nyakad a nyelvemel finoman tudod huntszulkodok,megpuszilom a föled ,és közben az egyk kezem becsuszhatom a z alsonadrágban, és megsimogatom a goioidat,a farkad az nem mert annak más böntetés szántám neki... ne fej kellemes bönti lesz..tudom, mosolyogsz, hiz tudod mit fogom csinálni vele. Megcsokolak, visza csokolsz, ugy csokolsz hogy érzem a szenvedéj, mégkérdezel...akarsz engem? nem mondom válasz inkáb finoman beled karmolok, te érzed akor hogy mit akarok, változik a hejzet, megszoritod,erösen, mert kivánsz nagy a vágy ,nem tutsz elenálni,a kezed csuszik lejeb..egyre lejeb, mégnézed mnire nedves vagyok...elégi...oda viszed a farkad...érzem benem vagy...kicsit bent marad...asztán hirtelen kihuzod...tudom miért,mert kényesztetésre vágytsz, szeretném ha a nyelvemel kényesztetem.. .én is akarom,érzem kölcsönösen... én is érzem a foro nyelved, éz jó..mindenem a tiéd,a számban van az egész farka , tele van a szám vele, érzem hogy hogy élvezni fogsz nem sokára, ez jobban felizgat engem is, de most szeretném ha fránciásan élveznél, rég nem volt, és érezni szeretnék a foro ondot, amit a kinyujtott nyelven csepeg, és, és onnán a mellemre, a hasamra. Éz után szeretnék ha a nunádal is foglálkoznál, adtam a szerepet, most te fogsz kényesztedni, rád bizom, aszt csinálhatod amit gondolod, teljesen neked adom magam, a nunád a fenekem...ez nagyon jó neked hisz foro mindenem,csuszik,és vagy fokozo ..pl.a fenekem..igen tudom mire gondolsz,hisz tudom hogy be szeretnél jütni edig szüz hejeken is..tetszik az ötlet, csak csináld,és mikor bent vagy, jol érzed magad hisz ere vagytál,én is ám..érzem a kemény farkad...jo neki két lyuk etszere kicsit irigyelek, de látom nagyon élvezel, az ondot mind a két hejen kérem, haraphatod is, szenvedélyel, szeretlek életem, nagyon nagyon, élvezünk együtt, két test a foldre a nedves fövün, akarlak..

 

Lassan közelgett az idő, mikor a betölthető kisvárosi álláshelyek végére értem. Adriana figyelt engem, és figyelmét nem kerülte el, mennyire akarom én ezt az egészet. Ahogy éreztem, közeleg a vég, úgy törekedtem arra, hogy a legerotikusabb panorámát nyújtó pózokban tegyem magamévá. Leginkább hátulról szerettem beléhatolni, így végig élvezhettem csodaszép fenekének látványát. Vagy oldalról keféltem meg, nagy lendülettel, így formás combjai ugyancsak részét képezték a kilátásnak. Mellesleg mindig azt tartottam, a legmegkapóbb festmény sem versenyezhet a kerek női formák harmóniát sugárzó képével.

A bejegyzés trackback címe:

https://b-irodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr178077192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása