Egy elmebeteg nő naplója
2015. február 01. írta: farappa

Egy elmebeteg nő naplója

csathg.jpg"Egész idő alatt arra törekedett, hogy gyökeresen kiirtsa a vágyakat belőlem, de ez irtózatosan fájt, akárcsak az élet legmélyebb gyökereit tépte volna ki belőlem. Én persze fellázadtam ezen rettenetes gyötrés ellen, és folyvást kérdeztem: »Ki vagy te, miért gyötörsz engem!« Erre ő így felelt: »Én a te Istenednek egy karja vagyok. Látod az én torz-arcomat? Ez egy karnak a vége. Ez a kar felvezet egészen a Napig. A Nap élő lény, a Nap az Isten. A Napból mint közös törzsből millió és millió olyan kar indul ki, mint amilyent te látsz magadban. Minden ember számára van egy ilyen karom, amely láthatatlan. Ezen karok által kormányozom én a világot! Ez a láthatatlan kar intézi az embernek sorsát, sőt lépteit, legcsekélyebb cselekedeteit, mert: ez a kar minden ember második énje, az egyedül parancsoló!«"

Vasárnapi ingyenCsáth. Kötelező. Innen többféle formátumban is letölthető

A bejegyzés trackback címe:

https://b-irodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr787126325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása