Batári Gábor: Filmnovellák
2021. január 23. írta: farappa

Batári Gábor: Filmnovellák

Ama sajtótájékoztató avagy Angelina esete Angelinusa kezével tomporán Amerigo Csern’ Yoshka Fish-sel

 

Angelina Joliot Cura sajtótájékoztatót tart, frissen perdül a mikrofon elé teljesen új imázs, a legfeltűnőbb változások teljes egészében látszanak: mert ujjatlan fekete topban és kicsivel térd fölött érő tiritarka, virágmintás rokolyában virul - nagyon naggyá, muszklisan formássá sportolt lába és vállból amputált bal karja, - nagyon aranyos csonkocska maradt utána, alig létében is monumentális, - bal lába is hiányzik annyira, hogy a szoknya alól nem látszik ki a feltételezett maradvány, mivel a midi alj, hogy értsék középméretű pendely esése, enyhe redőződése igen rövidke csonkra enged következtetni.

- Igen, hölgyeim és uraim, leműttettem a bal karom és a bal lábam, de megelőzésből az egészségem érdekében, így már nem terjedhet rájuk semmilyen betegség, ugyanis kár lenne értük. Várom a kérdéseiket. Köszönöm.

- Azog vagyok a rettentő, New Ork Times: Ezt azért tette, amiért melleit is leoperáltatta megelőzésből, persze csináltatott csecse új csecseket.

- Megígérhetem kart, lábat nem csináltatok, sőt művégtagokat sem hordok, őszinte természet vagyok a természetességet szeretem, irtózom mindentől, ami mű, nehogy egy műmenyecske legyek, teljességgel felvállalom tettemet, látszólagosan csonkán is teljes egésznek érzem magam.

- Oriana Fallanx, Száguldó Riport és Erőd: Angelina, a fél agyát is kioperáltatta, megelőzésből a feltételezhető áttétek miatt?

- Oriana, azt hiszi, oligofrén lettem, meghibbantam az öncsonkításom miatt, sokan gondolják így, eléggé megosztó cselekedet ez, de én úgy gondolom, hogy helyesen tettem.

- Bholg vagyok a Fir, Gyilkos Ork Tribün: Korábban az anorexia felé hajazott alkatilag, most nagyon megcombosott a lába, az egész fizimiskája?

- Köszönöm Gyilkos Orka Bholg, tudatosan gyúrni kezdtem főleg lábra, mert szegénynek egyedül kell viselnie nagyobbá lett kis testem terhét.

- Nincs több kérdés? Nincs... akkor köszönöm.

Angelina mankósan, kimérten, nagyon szexin elvonul.

 

Az alanti kép Angelina J. sajtótájékoztató utáni pózolását ábrázolja, ezúttal nem grafika, hanem fénykép egyben ténykép képében, a mögötte álló igencsak daliának látszó szümpátikus fiatalember, szempárja épphogy nem látszó..., szóval Angelina Joliotnak ez a dalia élő mankaja, mert holtanyag mankaja nem igazán hónaljáig érő és csak egy, mint láthatják. Hiába a szuper erősre edzett jobb láb Angelina Cura mégiscsak frissen amputált, gyakorta elkél még Angelina dereka köré a bal felét; bal oldala egyensúlyát őrző-védő, bodygard angelinus kéz.

 

angelle_jolio.jpg

 

Egy pár szó még a szempár-nemlátszóságról, ősnépek manapság is hiszik, és jól hiszik, hogyha lefotózzák őket, elcsennek egy darabot a lelkükből, ez a vélhetőleg materializálódott erős angyal, ezért nem engedte hát szemeit lekapni, mert a szem a lélek tükre, pláne egy ál-test-ruhás Angelusnál. Nem más ez, mint önkéntelen védekezés, nehogy már védőszellemiségéből illetéktelenül lopjanak.

 

Angelina Joliot C. fotódzkodás után mankósan, bodygardjával szó szerint szorosan fiktív balja mellett kimért elvonulásra libben, lenge szoknyája is nagyot, hogy egész maxi lába látszik egy pillantásra és az is, amelyik egészen nincsen. Alig lép kettőt egy lábbal, szép teste őre persze kettővel, előttük terem Amerigo Cserni Yoshka Fish pszükhiáter és író, így szól: - Marie Angelina Jolie Curie gratulálok, hogy bevállalta, de bevállalja? Drága Imre, szemmel láthatólag láthatja, hogy bevállaltam egy nagy hasadást baljaimtól, ha nem is maghasadást, mint az a Marie Curie, akinek kereszt és vezeték neve közé ékelt. Most már egzisztenciálisan jobboldali vagyok, még akkor is ha nem akarnék, ez irreverzibilis. Imre Csern’Youshk’Fisher-king enyhén leforrázva eloldalgott.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://b-irodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr2516400218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása