Bukta! Kiderült Len Lelevin sötét, piszkos és mindenféle múltja!
2015. április 14. írta: farappa

Bukta! Kiderült Len Lelevin sötét, piszkos és mindenféle múltja!

Szerkesztőségünk megrendülten áll a tény előtt, hogy a B-irodalom egyik rendszeres szerzője, Len Lelevin, nem csak 3/3-as ügynök és KGB-s szabadkőműves, de alaposan sátánista alvósejt is.
A népszerű szerző 1977 és '79 között rendszeresen jelentett saját magáról, beszámolt a lakásán belül uralkodó hangulatról és a fejében keringőző, deprimáló gondolatokról. A névtelenséget kérő forrás, a mára ikonként tisztelt író, Lalika fedőnevű titkos megbízott 1977 májusi jelentésében így súg be:
Tisztelt Állambiztonság és Kádár-korszak!
Szeretnék beszámolni! Fent nevezett illető, s hálózati személy ma reggel borúsan ébredt. Dühösen készített magának egy kávét, melyet a beszervezési dossziéjára helyezett hűlni. Próbáltam hagyományos módszerekkel nyitva tartani a szemem, de még előttem is titokban maradt sok minden, melyekről beszámolni nem tudok, zárt ajtók miatt. Délben nem köszöntem a bal oldali szomszédomnak, mert akkor elkap és be nem áll a szája. Délután a Martinovics téren hemzsegtem busásan és több ízben elszóltam magam. Magam után jártam, settenkedtem, győzködted magam, hogy tárulkozzak fel bővebben. Meghívtam engem egy gyanútlan sörre, hogy az alkohol majd feloldja azt a gátat, ami eltakarja előlem titkaim, de nem törtem meg, még 3 szilva hatására sem. Ajánlom magam és ajánlom, hogy valljak, mert sokat jelentek számomra. Szerveknek tisztelettel jelentem, az osztály létszáma teljes, nem hiányzik nekem senki.”

Az Állambiztonsági Szolgálatok Történeti Levéltárában Lelevin kartonjaiból előkerült egy korai prózája, melyből hátborzongató önvallomás és vallási hovatartozás derült napvilágra. A Megereszkedett a szabad akaratom c. művében ijesztő üzenetet fedezhetünk fel. Ha az első bekezdésben szereplő csupa nagybetűt összeolvassuk, azÉljen a sátán” - mondat áll össze, igen vészjóslóan. Nézzük csak meg:

Élni annyi, mint Létezni. Jelentős megkönnyebbülés a szabad akaratot nem akarni. Evilágon Nagyok, Akik nem boldogok, mert látnak valamit. S tán Átlátod a tények szürke tengerét, Tán becsap szemed, de magadat nyugodtan Átverheted. Nem érdekel! „

Ha! látták???
Mellbevágó, nem?

Lelevin ezen a képen éppen hazát árul a hegy mögött egy kőszáli kecske társaságában:


hegym.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://b-irodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr997335710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása