Akit könnyen megkapsz, annak nincs értéke
2015. augusztus 12. írta: farappa

Akit könnyen megkapsz, annak nincs értéke

 

Szerelemfüggők (erotikus regény) 4. rész

 

 

A romantikus ponyvairodalmat, Daniel Steelt, Nora Robertset és társait bújta legszívesebben, ami csak látszólag állt távol az én filozófiai tanulmányaimtól. A filozófia örök kérdései közül legtöbbször és legtöbben azt a kérdést tették fel maguknak, mi célból vagyunk itt a Földön és hogyan érhetjük el a boldogságot. Ezek a könyvek egyszerű és teljesíthető választ adnak erre. Azért vagyunk itt, hogy szerelembe essünk valakivel, akivel boldogok lehetünk.

A kilencvenes évek elején nagy népszerűségre tettek szert a szépnem körében ezek az olvasmányok. Csak úgy falták e műveket, még a silánynak tekintett Júlia- és a Romana-füzeteket is. Ma már koránt sincs így, úgy látszik, túl nagy az ellentét az álmok és a valóság között, és inkább a pörgősebb, véresebb krimit vagy horrort keresik.

Csakhogy ezek nem adnak semmilyen választ az élet értelmére.

Elég, ha belehallgatunk levélopusainak első taktusaiba. Mint minden jó prózai műnek, amelynek a levél is tekinthető, ennek is zenéje van. Azt hiszem, Adrianát legalább annyira ösztönözte az alkotás, a szép szerelmes vallomások megformálásának vágya, mint az érzései. Idegen hangzású sorai között is átszűrődik – talán még inkább hangsúlyos – ő bizony igazi költő. Ne mosolyogjunk rajta, nem csak az a költő, aki elvont asszociációkat halmoz egymásra, nem. Még az sem minősíti, tökéletesen bírja-e az adott nyelvet. Semmi sem nevetséges, ami a lélekből fakad.

 

Szivem!!!
ei ei! ejszaka volt valami ugye...huntszutkotál egy kicsit? éreszem am...hogy valaki nagyon kiván...mert bizony ám benem is volt a tűz,de ha volt en örülök,hisz én is sokszor csinálom veled...és ha tudnál!!! titkos vagyaim... szerintem minden ami ketönek jó minden, amit szeretnél ha csinálnánk...én neked adom magam.....te az csinálhatod amit akarsz velem... ne féj nem elenálok!!! Mondok neked egy jó hir ...most menstruálom...az élyel jütt mg...ez 3 náp nálam...mindig a honáp vége fele jütt meg...és most nem hiszem el...meg az Isten is ugy akarja hogy egyut legyunk...hát nincs csoda ...DE igen van!!! Ugy hogy semi akadái sincs...ne gondoi hogy csak a szexszre jár az eszem...nem csak ot...de anyra kivánlak... hogy a lelkem és a testem ,a vágyaim...urálkodnak rajtam...Hiába probálom urálkodni ...és nem izgatni téged... beléd merülök. Jaj te A tégnapi kép amit kültem, az izgatot voltám.. épen neked irtám mikor igen nagyon melegem lett és levetem a felsümet mért éresztem hogy a bluz izgatya a mell bimboim, igy levetem és neked készitetem a foto, hogy lásd menire kivánlak, ha csak rád gondolok,hát ajánkor szenvedek már semi sem szeretek magamon felveni...ajánkor rád gondolok, ahogy csokolsz,a szám, a nyakam, a meleim, ot már szeretem egy kicsit ha finoman harapsz is... tudod amoján játek harapás,az nagyon szeretem mikor érzem az egész szád, menire foro... Na ugye ,ugye bái van veled is... ugy szeretnék most az öledbe ölni, érezni a pénis ,ahogy kiván, érezni menire foro vagyok, és nedves...mert kivánlak! Hát ez van, most is lene foto !igen ám...Ma ugysem dolgozol ugy hogy ez a levél nem jelent gond számodra, talán mégbacsaitasz hogy ieneket irtám...még visza is fogtám magam...mert let volna még , ez ámolyan elöjáték

Tudod én is háturol szeretek ijenkör jó mélyen tutsz behatolni és szeretem ha erösen a csipomben kapaszkoc...ez nagyon izgato!!!, eleinten lágymozgásban szeretek,és asztán fokozatosan,picit gyorsab ,még gyorsab,vége fele már tele szenvedéyel,ilyenkor nem házi nö érzem magam...magyarul... Foro nö. nem szeretek ha csendes vagy, szeretnék halani az elégedet hangod,az elégedet sohajit, szeretem ha érzem hogy az egész örüm folyadék az egész testemen folyna...és látom hogy jó neked, szeretem nyitot szemel csinálni,látni ahogy élvezel, az jó nekem is,nagyon...szeretem ha mutádod telyes szivel a szenvedéjy, tépj le a tanga rolám, enged magad és légy az aki vagy , ne tarcs visza magad... bármit ... érted bármit csinálhatunk...még az is amit edig csak álom volt ,én egy olyan szerelem és szenvedélyes szex akarom veled leélni amit mind a keten , akarjunk,és almotunk... Irántád nem érzem hogy szégyelös lenék... sütt szeretnék ha elmondanál, ,neked mién tikos vagyod van...mond ki nyugotan, ezel csak jóbban felforosodik a vérem töled... minden,szeretnék veled... Ot leszek ,a pájaudváron...tetszeni fogom neked...és csak a tiéd...nem bánom a fél év, sűt most találtunk igazán egymásra,mikor belátunk,nem lehet egymást nélkül,a testi kapcsolat után,tudod, akor fogunk igazán egymáshoz jóbban ragaszkodni...
Nem látlak, csak elképzellek,
Minden éjjel másmilyennek,
De tudnod kell,
Hogy minden éjjel szép vagy
(Ákos) szia!”

 

Mint az idézet is tanúsítja, első találkozásunk szenvedélyéről és hevességéről leveleivel is gondoskodott. S hogy miért kellett erre fél évet várnom? Adriana indokai ismét közelebb vittek a női lélek feltáratlan területei felé.

„Akit könnyen megkapsz, annak nincs értéke. Hagytam, hogy vágyakozz irántam, hogy érezd, én egy különleges,… nem hétköznapi nő vagyok. Az izgatott engem, amit mondtál, hogy én leszek a te titkos ékszered. Mindig mosolyogva gondolsz majd rám, akkor is, amikor már csak emlékezni fogsz.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://b-irodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr187689970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása