Megjelent!  Óravecz Norbi:  A nőszirom bölcsessége
2016. január 05. írta: farappa

Megjelent! Óravecz Norbi: A nőszirom bölcsessége

orav001.JPG"Amikor a nő megjátssza az orgazmust, azzal valójában a férfit tiszteli meg, hiszen nem kívánja húzni annak értékes idejét a valódi orgazmussal, amitől mindkét fél csak nyugtalankodna."

 

"Lyukat beszélni a guminő hasába dőreség, durranásig."

 

"A túl korai őszinteség igazságokozó. Nem csak a nőknek vannak nehéz napjai, de a Napnak is. Ilyenkor azért kiabál a nő, mert a férfi nem hallja meg elsőre!"

 

Nőnek lenni fontos. Olyan döntés, ami nem választható. Nőnek születni kell.
Úton állok. Mindenki úton áll. A nők is. És ha már úton áll, ír is, még én is, aki nem vagyok mindenki. Se nő. Csak egy olyan férfi, aki belül nő, s egyre növekszik. Az is ír, aki nem ír, hisz szívében minden megőrződik. Sokáig gorombán tévelyegtem a női erdőben, dolgokat műveltem körülmények között. Végül időben rátaláltam az Universum csodáira, azóta egyetemes vagyok és széles látókörű. Gyere, járjuk együtt ezt a csodálatos utazást, fürkésszük együtt Isten útjait. Mert akkor is véletlenek vannak, ha nincsenek...

A Nő: személy. Szükség van rá. Tisztelni kell, tisztelegni kell előtte, felvont zászlóval, félárbocra emelt tettrekészséggel, kivont karddal, tekintettel. Nő! Te nagyon fontos személy vagy mind közül. Te magadnak a mindene vagy és ha elhagyod magad, akkor teszed a legrosszabbat. Akkor teszed a legtöbbet, amikor nem csinálsz semmit. Csüggesztő a rossz napok kezdete, de egyszer minden felhő el fog múlni. A nő szélsőséges körülmények közt is Nő. Onnan tudom, hogy tisztelem a nőt, mert én voltam az, aki 2009 nyarán, egy ködös februári napon írt egy nagyon-nagyon szép sort a Női megkönnyebbülésről, arról, ahogyan a nőnek finom lelke van, felszabadult, s szabadságra vágyó, belsejében mindennap többszörösen megrendezésre kerül az örömforrás, mint a galamb. És én ott voltam. Olvastam. A része lehettem a pillanatnak. Letehetetlenül. Minden nőbe belegondolni is gyönyörű, s érdemes, mikor villog agya villanyával.

Nyitott szemmel olvasom őket, a nőket. Mert a nőnek néha lelke van, mindnek…

1. lecke:

Ha szép szíved van, mosolyogj többet.

Próbálj meg másként gondolkodni, egyszerűbben és kerekebben, mint... tudomisén... egy cserép virágföld!

Zárjuk le a múltat! De ne biciklilánccal!!

Ne hagyd, hogy a sok mocsok pasik gizdáskodjanak veled!

♥ Hogyan válhatsz önmagad legjobb verziójává? Egycsapásra!

Gondolkozz, vagy létezz. A kettő együtt nem megy.

 

Minden nő szeret pénzt költeni hasznos holmikra, ami kihangsúlyozza, vagy pótolja, a meglévő, vagy éppen teljesen hiányzó egyéniségét. Ha a nő pénzt kér, adj neki! Hogyan várhatod el a rózsától, hogy illatozzon, ha nem öntözöd? Hogyan legyen színes és érdekes a nárcisz, ha nem pénzeled?? Ha a nőd szegény és csúnya, az a te hibád is.

Az ősi maják örökösen tépkedték a nők szívét... A mai nő pedig ingyen adja neked...

 

A teljes életmód-életmű innen ingyen letöltendő !

A bejegyzés trackback címe:

https://b-irodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr848208418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása