270 kiló magyar
2016. október 17. írta: farappa

270 kiló magyar

img_7538.jpgvalami van a levegőben...mert hazánkba is elhozták ezt a külföldi ballont ami nagyjából arról szól hogy a turisták elfoglalják majd felengedik és mehet a nézelődés incidens nélkül kíváncsi vagyok vajon hogyan csomagolták össze és szállították ide ha egyáltalán mert lehet hogy külföldről lebegtették ide egyenesen és simán jelenleg itt lebegek én is és nézelődöm körülöttem vegyes nyelvek turistaszájak turistaszemek vajon mennyi nációt bír a ballon van itt 313 kiló francia 444 német és 270 kiló magyar de ez mind-mind csak szemre sacc sacz nem az én ötletem volt mondtam neki hogy az első randi legyen a Hősök terén mire ő azt mondta hogy ha már Hősök tere akkor pont ott van az a ballon és legyen ott legyünk ott milyen izgalmas lesz randi a levegőben szóval megérkeztem jegyet váltottam kapásból 7 ezer forint mínusszal indul a találkozó felszálltam és most itt vagyok a talajtól jelentősen elrugaszkodva de őt nem látom ennek oka van 10 perce felhívott hogy nincs velem a levegőben ugyanis lekéste a ballon felengedését mert a troli fittyet hányt a csatlakozásra a lényeg hogy ő lent maradt és onnan néz fel én meg fentről le máris távolsággal indítunk drága nyár na majd meglátjuk három hónapot leveleztem ezzel a Július nick nevű csajjal viccesen megjegyeztem hogy a kedvenc nagyanyám egyik vizsláját is Júliusnak hívták de nem értette a kifinomult humort mert kitérően megkérdezte hogy akkor biztos én is kutyás vagyok de nem vagyok

végül elmesélte hogy azért választotta ezt a nevet mert a Július a kedvenc koktélja rum + kóla + kivi kivonat + Pina Colada ha jól emlékszem Long drink-es pohárban szolgálják fel jobb helyeken beledobnak egy 1 eurós érmét aminek van valami szimbolikája de hogy mi azt már ő sem tudta végül elmondta hogy valójában csak viccelt sehova nem dobálnak eurósokat ám ezt a kifinomult humort meg én nem értettem na majd meglátjuk Júliussal eddig csak chat-en beszélgettünk ez az első személyes találkozó a randi.com-on ismertem meg az adatlapja elég sejtelmesnek tűnt szeme színe nincs megadva magassága nincs megadva hobbija nincs megadva csillagjegye nem tudom küldött magáról két fotót is az egyiket bőven megküldte szépiás szűrővel amúgy csak derékig látszik remélem van azért folytatása ezt neki is megírtam de újfent nem találta viccesnek a másik képen szintén nem látszik belőle sok egy tipikus hipszter csaj áll a távolban kalap feszülős farmer napszemüveg mit neki az este kérdeztem mivel foglalkozik azt felelte ezzel-azzal de nem semmivel próbáltam puhatolózni a konkrétumok felé de nem lett konkréttá ennyiben hagytuk jobb boncolatlanul hagyni most

n
a majd meglátjuk azért nem örülök ennek a ballonrandinak mert számomra fontos hogy amikor először megpillant a fény szemből jöjjön ne hátulról mert akkor már csak bajosan tudom magam behazudni 33 évesnek ez a ballon meg forog szél is van jelentős az meg a hajamat rendezi át zselét nem raktam rá mert akkor ápolatlannak vagy diszkókirályosnak hatna a fejem a randizás azoknak való akik nem tudnak kreatívan unatkozni mondta egy kiábrándult költő barátom elképzeltem az első találkozást Júliussal rajta fehér rajtam feszültség fészkelődnek bőröm alatt a szavak de legalább vannak még ha mindegyik koraszülött is lesz szerintem nincs annál kínosabb mint a hosszan beállt csöndet befejezetlen mondatokkal leszúrni ezért jobb az előre megfontolt szándékú szöveg mint egy spontán bornírt nyelvi cselgáncs ahol a saját kapaszkodóimat sem használhatom mert nincsenek csak nézem őt hámló szavakkal teli szájjal ezért készültem egy korábban kigondolt kompakt sztorival leírtam lapra már háromszor elpróbáltam fejben hogy simán menjen és ne bakizzak bele ilyen magasságban jobban fényezi a magabiztosságot egy laza sztori amit egy levegővel kéne elmondani ha sikerül azzal egy nyitott szellemes és gyors nagyvárosi legény benyomását keltem a sztorim vicces a nagyimról szól nagyon meredek dolgai vannak kívülállónak vicces csak arra kell ügyelni hogy ne legyek sok és ne forduljon át stand up-ba egyszer bemutattam a nagyimnak az egyik nőmet Gittát a nagyi szerint a Gitta kutyanév a nagyi már csak ilyen mert a nagyi mindent szóvá tesz és rögzít egyszer volt Tokajban és kifogásolta hogy az 5 putyis aszút ugyanolyan PET palackból öntötték elé amilyenből ő szokta otthon a csirkék elé borítani a vizet na majd meglátjuk körülnéztem hátha itt van mégis a Július mégis a fedélzeten van és mégsem késte le a ballon feleresztését csak azért bujkál hogy megfigyelhessen mielőtt idelépne nem ismerném fel kapásból

kihúzzam magam
nem az még korai rágyújtanék de itt nem lehet hiába szabad tér sajnos a randik rettenetesen igénybe veszik az idegeimet ezért szeretek olyan helyen találkozni ahol rá lehet ha nagyon-nagyon rám jön az izgalom nyugtatót veszek alá segíteni szokott izgalomcsillapítót mi lesz ha nem jövök be neki ha nem tetszik neki az arcom a cuccom a dumám az orrom a vállam a kezem az illatom az arcom az arcom az arcom ezek a gondolatok ilyenkor mindig megtalálnak de most mire is izgulok mi lehet a legrosszabb ami itt és ma megtörténhet ez is egy jó nyitószöveg megjegyezni szituációs poén na majd meglátjuk felerősödött a szél nagyon kilengünk már-már túl túlságosan valami történik kikezdi a szél azon kapom magam hogy a beígért 15 perces nézelődés már legalább fél órája tart bámész társaim is nyugtalankodnak körülöttem megint kilengünk erősebben mozog a föld illetve mozog a levegő és benne mindenki izé izé pótcselekvés pótcselekvés nem gyújthatok reá csináljon már valaki valamit találjon már ki valaki valamit ez a buzi szél lehet hogy a kilengés meg a levegőben rekedés alapból a show része végül is egy ilyen helyzetben valahol a pánikért is fizetünk a reményért hogy valami csak történni fog máshogy tudat alatt reménykedünk na majd meglátjuk szélnek eresztettek megszólal a mobilom Ő az Július a hangja még mindig pimasz és nyegle ahogy megismertem

azt mondja hogy odalent a ballonos technikusok arról tájékoztatták a földi hátrahagyottakat hogy valami műszaki gond van valami izé Ő sem értette a lényeg hogy a csörlő egyelőre nem tud minket visszahúzni azt mondja integessek le neki nem hajolok át a korláton nagyon nem merek de integetek hülyén integetek hülyén és szánalmasan borzasztó ez a magas magasság Ő is integet integethet odalent a valószerűtlen mélységben sok-sok hangya integet nekem a világ működik alattunk nekem itt se kéne lennem lehet hogy itt sem vagyok LIKE Július azt mondja bocsi ne haragudjak de neki nincsen várakozásra fordítható ideje és a ballonosok se tudják még hogy mi van mi lesz és ő most elmenne hagyjuk az egészet majd máskor vagy akkor sem hirtelen dolga lett hirtelen képtelen lett várni ő nem szeret várni nem tud Július eltűnt a vonalból és az életemből úgy találkoztunk hogy nem találkoztunk egyedül maradtam többed magammal itt fent a pánik ingyen volt hülye extra izmos csattanók helyett csak sovány tanulságok a pontok fontossága a vesszők futása elfutása kicsik de mily fontosak a pontok a vesszők


szerző: sorin pacurar

A bejegyzés trackback címe:

https://b-irodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr2811790077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása