Támadt egy ötletem !
2015. február 26. írta: farappa

Támadt egy ötletem !

Tisztelt Alföldi Róbert kiváló színész, rendező-és művész úr!

Először is szeretném leszögezni. Mert rajongok a munkásságáért, kedvelem élet színvonalát, illetve, az élet művét. Először is, saját bevallásom szerint, nagy rajongója vagyok művészetének, nagyra értékelem, s tartom magát, mert szeretem, s nagyon színvonalasnak találom, s roppant alkalmasnak arra, amit művel. Szerintem maga az egyik legtehetségesebb! Elnézést, hogy írok, tudom, hogy nem vár ötleteket, de van egy krvajó musical ötletem Önnek! Ezért ragadok most. Tollat, hogy írjak. A címe: Kannibál-ufók bálja (avagy, harapások az űrből!)
Arról szól, hogy van egy csaj, aki
arról énekel este, hogy milyen magányos, érti? Vágyik a pasizásra, aztán egyszer csak, szintén még aznap éjszaka, vakító fény robban és jönnek az éneklő idegenek, de nem eszik meg! Őt legalábbis nem (az egyik ilyen idegen lehetne a Pindroch Csaba). Arra kényszerítik a csajszit, hogy ribancként fogadjon férfiakat lakásán, akiket sex ígéretével csábít fel, de kéj helyett a halál várja őket.
Amennyiben érdekli a folytatás, keressen fel, írjon, hívjon, mert a vége a legjobb! (annyit elárulok, hogy lesz benne egy tréfás űrmacska is egy másik galaxisból, aki megorrontja a csalafintaságot és ácsingózni kezd és csak női májat eszik!!!)

A bejegyzés trackback címe:

https://b-irodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr807191039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása