Érdek nélkül szeretnek és nem ismernek tabukat
2015. augusztus 17. írta: farappa

Érdek nélkül szeretnek és nem ismernek tabukat

Szerelemfüggők (erotikus regény) 6. rész

 

Egy házasságba harmadikként lépni be, már önmagában rejt némi kockázatot, könnyen megsérülhet az ember. Ám az ár, amit ezért fizetni kell, még mindig nem olyan nagy, mint az érte kapott élvezet. Gyöngyvér példája már megismertette velem, amit Adriana megerősített, a férjes asszonyok remek szeretők. Szenvedéllyel vetik magukat a kapcsolatba, érdek nélkül szeretnek és nem ismernek tabukat. A házasélet sivárságáért, unalmáért kárpótolják magukat, újraélik a szerelmet, amit már nagyon rég éreztek. Hiszen a biztonság és a biztos jólét reményében mentek férjhez, de asszonyi életük ezzel még nem ért véget. Milyen asszony lenne az, aki sosem gondol szerelemre?

Persze, ha egy ismeretlen, de rendes ember hírében álló férjről van szó, mégiscsak megszólal a férfiszolidaritás hangja. Kételyeimet, tapasztalt barátom, Robi segített legyőzni.

Robi, akit egymás közt csak hippipápának neveztünk, már nem volt fiatal, de éppen jártassága és udvarlói rutinja miatt „Avatarként” tiszteltük. Ötvenes évei közepén járt, valaha nagyon szép férfiként aratta sikereit a nőknél. Házassága tizenöt éve tönkrement, azóta sok szívet meghódított, számos kaland áll mögötte, ám lassan eljárt fölötte az idő, és ma már csak az emlékeiből élt. Őszülő haja és őszülő szakálla egyre inkább elriasztotta az általa kedvelt, bonyolult lelkületű harmincas szingliket. Jóindulatú Mikulás bácsit idéző üstöke, pajkos tekintete már nem ejtette rabul prakticista korunk lányait. Talán ha festette volna a haját és a szakállát… Ám a hippipápa nem volt hajlandó megalkudni, bízott a szellem erejében, beatnemzedékről írt számtalan kötetében, érdekes sztorijaiban, szónoki tehetségében, a korszellem azonban nem követte. Sivár, pragmatikus hivatalnok – és tőzsdealkusz-világ jött el, ahol ő már hiába keresné a helyét. S bár a világot lehetetlen teljesen racionálissá tenni, az embernek ember iránti természetes érdeklődését lehetséges egyre kisebbre és kisebbre csökkenteni, addig, amíg az általános közöny minden érzelmet háttérbe szorít. Ezek után ismét felszínre hozni az érzelmeket: iszonyatos nagy munka.

Robi azonban segített felismerni, hogy a nemes érzéseket idejében ki kell aknázni. Hisz fogy az idő, mind eredményesebben dolgoznak azon, hogy beállítsanak az arctalanok sorába.
- Ha visszautasítod Adrianát, attól a férjét még nem mented meg – fejtegette.
Most érkezett el annak az ideje, hogy a férjét végérvényesen ejtse. Lehet, hogy még le fog feküdni vele és visszabotorkál hozzá, de most nem. Most egy másik férfi vonzza, neki akarja odaadni magát. A férjét megunta, kiábrándult belőle, taszítják a szokásai, ő most hiába csinál bármit, a visszájára sül el. A női szexualitás másképp működik: mivel a férje már nem tudja minden nap meghódítani, csak egy új férfi képes újra felkorbácsolni a vágyait. Aztán lehet, hogy később abból fog kiábrándulni, látva emberi hibáit, ez a pillanat azonban még nem érkezett el. A férjét most semmiképp nem tudod megmenteni, ha nem használod ki a nő nagylelkűségét, más teszi meg, de a férjével egyhamar nem fog romantikázni.

Valóban így történt, Adriana olyan természetesnek vette férje hódolatát, azt, hogy lesi minden kívánságát és mindent megvesz neki, mint a reggeli napfelkeltét. A nap minden reggel felkel, Csaba pedig mindig meglepi a feleségét egy új ruhával, egy utazással vagy egy kirándulással. Vallomásoknak sem marad híján: már első nagy találkozásunk után bukkantam rá saját közösségi oldalán a Youtube-ról leszedett hiperromantikus verses-zenés klipre, melyben lágy zene és szép képek kíséretében egy ismert színész suttog búgó hangon szerelmes szavakat összetartozásról, lelkek egybeolvadásáról, lélekzetek összefonódásáról, örökkévaló szeretetről. A maguk módján rendkívül megható összeállítások ezek, talán az olvasó is találkozott már ilyenekkel.

 

Minden rándévu után,de a szerelem erös és kibir... Tudom mégértem hogy rágászkotsz hozám és érdekel mit történik velem körülöte hisz ,ez igy normális. Mégnésztem A vidéoklip,tudod szerintem nem kell foglálkozni vele,szép ,érzelmes, de nem ugy érzem hogy nekem szol, mért ez a Csaba iránt érzet szerelem az égyoldalu,én nem ugy érzem iránta,tudom én hogy nagyon jó ember ,és ameni tudom tisztelem hisz nem veszekszek vele,nem vagyok rosz vele,de az érzések azok nem tugya megnyeri,én nem vagyok az övé,sajnálom,mert igazán megérdemli,de en en nem tudom ut szeretni szerelemel,csak barácságal.Tudod a fiuk miat ,vagyok jó szinésznö,nehéz ez a szerep,de öket nem böntethetem meg. Akibe szerelmes vagyok az TE vagy,és ez igy is marad,és amikor csak lehet találkozok veled,idö multával ,jóbban ismerink meg,és tudom hogy jünn az idö mikor,csak a tiéd leszek ,de tudnod kell hogy a kapcsolatunk ,öszinte kell hogy legyen mert csak ugy tugyunk feltétel nélköl egymásba bizni, tudod Marci csábító az élet de ami fontos az hogy megmaragyunk öszinte egymásnak, ugy érzem én.... és akor igen hoszu lesz a szerelmünk,és nem csak szex téren ,ha nem mint emberi és lelki társ.
tudod én nem szeretném ha azért haragudnál, amiért én megirtám neked ezekröl a dolgokrol,nincs jelentöség de elövigyázátos.Hogy a klip nem nekem szol,bár csak igaz lene hogy másnak szol...bár csak igazad legyen. Éresztem a levélbe hogy szomoru vagy,ne legyel szomoru mert akor én is az leszek, tudod,az én oldálom megnészheted bármikor,én örülök neked,engem nem zavar,örülök neked komolyan,tudod most egyelöre szineszkednem kell,bár nagyon nehéz ,de etcer eljün az idö mikor nem kell szinészkedni tovább..szivem te nem csak egy titok vagy te vagy az életem nagy szerelmem,és EGYETLEN,tudom ezek csak lejrt szavak de nem tudom máshogyán megmutatni most hirtelen neked,mikor veled vagyok ,akor ugys tudod,mert mindig megmutatom neked,ne érez hogy te csak egy titok vagy,mert ez nem igy van,te nem második számu vagy....TE az elsö számu vagy...igy igaz én téged kivánlak,mikor szeretkezünk a te nevedet kimondom neked,és ha te ugy érzed tudnod kell hogy én a kicsi is azért akartám töled mert csak igy tudom neked mutatni menire szeretlek,ez igy is fog fell.eszemben se volt soha hogy te második rangu legyél,ne ezen gondolkogy ,rám gondolyál ,a szerelmönkre ,és a kölsü dolgok minket nem érdekelnek,én és te vagyunk fontosak....se Csaba se senki más nem tud befolyásolni az érzések ,ez ne felejcs el...és az alap ami igen nagyon, nagyon fontos a bizálom...egymásbantudom hogy nehéz neked hidd el átérzem hisz nekem is fáj a hiányod..mit gondolsz miért nem kisérlek el...mert bizony sirni látnál...mert borzásztoan nehéz ...kutya nehéz,...de tudom hogy ujra találkozunk és ez valameny enyhitt a elválás. ne tudd meg menire nehéz,életembe még nem volt ilyen nehéz dolga a szerelemben. Nagyon nehéz mikor érzem hogy menem kell,hidd el nagyon szeretlek és ez vedd ugy mint egy zálog jegy ...neked atám a szivemet.. TE vagy nekem az Elsö nem a második.... SOHA NEM HAGYLAK EL TÉGED... SENKIÉRT...te vagy az én szerelmem,akivel szeretek kefélni,akitöl jól érzem magam... .érted vagyok szép.”

 

A bejegyzés trackback címe:

https://b-irodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr47702774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása