Egy évfolyamtársa öngyilkos lett miatta
2015. augusztus 21. írta: farappa

Egy évfolyamtársa öngyilkos lett miatta

Szerelemfüggők (erotikus regény) 8. rész

 

Adriana továbbra is kedvemre tett mindenben, amire kértem. Szerelmi vallomásokat ugyan nem hozhatott nyilvánosságra a neten, de megörvendeztetett mással. Mikor kértem, tegyen fel új képeket a közösségi oldalra, olyan művészi fotókban gyönyörködhettem, amelyek fejlett szépérzékéről árulkodtak. A kertben örökítette meg magát, leanderbokrok bíborló környezetében, oldalt felvágott szoknyával, lábán fekete harisnya feszült, combtájon láttatni engedte a szexis csipkemintát. Egy másik képen szőke haja egybeolvadt az aranyeső leomló fürtjeivel. Újabb ruha és újabb szín: lila akácok közt emelte ki lila kisestélyijének mély dekoltázsát.

Mindez nem csak arról tanúskodott, hogy kertjében pompás rendet tart és hozzáértően ápolja virágait, hanem arról is, stílus és elegancia dolgában is otthon van. Másoktól is láthattam – ennél sokkal merészebb – erotikus képeket ezen az oldalon, de a háttérre csak kevesen figyeltek. Egy- egy ottfelejtett konyhai eszköz vagy a hálószoba rendetlensége árulkodott arról, hogy a vágy titokzatos tárgya a kompozícióra már nem figyelt.

Stílusa és kifinomult ízlése nem csak ebben mutatkozott meg. Az írás maga az ember, egy embert az jellemez, ahogyan ír. Szóljon erről Adriana maga.

 

Igen én simogatlak...ugy, mint a tenger huntszut hulám.... ugy mintha... szél... csak éppen hogy hozád ..érek....a peniszedet finoman megsimogatom...ugy mint a hulám a finom szikrázo homok...és lasan a számban veszem...és érzed a meleget ....a nap meleget...és nedves a szám...ugy mint tenger part... látom a spániol szex is szereted...... igen a lábaim a nyakadra teszem...érzed...minden...de figyelsz is...mi a reakciom....kiván téged a nunám ugy mint egy rozsa mikor kinylik....én nedves mint a hajnali rozsa.. lobogjon hát.... nem bánom.. romántikus látvány... és szeretem ha ha megsimogatod ugy mintha egy finom sejem simogatnál...érzed....közbe gondold...ot vagyok...és örülten kivánok....most feketen vagyok....most irodalmian szeretni foglak....nyers és provokativ...inkább ugy mondom...hogy nagy etvágyal... Szoval néznél...hát néz...én is élvezem..szeretem magamat...és szeretek ha nézel.....igen finom vagyok magamhoz...és hozád....segicseg magamon...hát akor néz ..huni be a szemed...és gondold leveszem a nadrágomat ..a szoros nadrágomat ...igys nedves..és eldobom félre.... Simogatom magamat lágyan finoman..a meleim...az ujámal a mell bimbom...és közben te csak nézel...és tetszik bedugom az ujám a szádban...és nedvesen.....kihuzom és odda viszem ot amit ugy nevezet hogy nuna...te csak élvez ...kényesztes magad ..én is szeretnék viszont téged ahogy kényszteted magad...gyere...

engem nézel én téged kölün kölün csinálunk...és közbe vadul mégcsokolak....inkáb..szomjazok a csokodért.. gen és a maradék az a nyelvemet kényesztetem....és igen huntcut nézésel...a szemedben nézek...ugy mintha az mondanám...hogy kérlek...ne gyötörj....inkább keféj meg nagyon...ez nem mondom csak jeleket adok...én csak any mondom ....kivánlak...gyere.... Igen kell is a számban.. hisz hiánzol...csinál aszt amit az eszetben jütt hisz ugys a tiéd vagyok...és a legg titkos vagyaink együt betejesitjuk.... Közben izgas magad.... meleted vagyok...egy hulámban veled....fogd a peniszedet és kényesztesd ugy mint ha ot lenék veled.... Hogy ...háturol...szereted a látvány..hm.....nagyan is.....és hogy álsz....érzed hogy kivánlak....odda dugod a farkad ahova szeretnéd....minden a tiéd...tudod hogy nézek ki...gondold...minden a tiéd....csináj életem...

Szoricsi magadhoz hiánzol nagyon ,nagyon....szeres nagyon....érezni akarom hogy kivánsz...hogy nagyon kivánsz... a gojoidat kényesztetem ...és oddá dugod az uját ahova szeretnéd...és nem csak az ujád...hm...tudod mire gondolok...szoros foro és izgat ..tudod mint amilyen a szex csatornán látál....gondold....mit látál ot...a látvány... Én a te képeid...és nagyon jó mert van mit fogni rajtad...a fneked a karod..jaj bele harapok...kivánlak......buj be a nunádban...és élvez...foro vagyok és kivánlak....szeretlek. gen van.....minden juk egy kicsit ondo kérem.....

 

Az idill azonban nem tarthat örökké. Ezzel minden szeretőnek számolnia kell. Erről a témáról bőségesen olvashatunk a világirodalomban, ellátnak minket tapasztalatokkal a szappanoperák és a sorozatok is. Igaz, ezekben szinte kivétel nélkül egy nős férfi és egy független nő viszonyáról van szó. Én a másik oldalon állok, és egy olyan kapcsolatról beszélek, amiről kevesebb szó esik, de a nemi szerepek változásával egyre többször fogunk találkozni vele. Robi már felvillantott előttem egy másik sorsot – mintegy mellékesen, egyik beszélgetésünk során – egy évfolyamtársa sorsát, aki öngyilkos lett amiatt, mert a szeretett nő nem volt hajlandó elválni. Zoli – mesélte – az utolsó hónapokban már érezte a halálát, testamentumot hagyott a barátaira, olyan üzeneteket hagyott hátra, olyan üzeneteket küldött nekik, olyan bölcsességeket mondott, mint aki egy távoli tájra készül, ahonnan soha többé nem tér vissza. Tudatában volt, ha a nő nemet mond, véget ér az útja. Barátai mondataiból, gesztusaiból, viselkedéséből megsejtették ezt, de nem tudtak tenni érte semmit.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://b-irodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr507702794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása