Ti hova mentek a nyáron?
2016. április 06. írta: farappa

Ti hova mentek a nyáron?

Kiskapitalista kalauz / szócikkek

'L', mint Last minute

 

Tudod, édesem, megvan a véleményem az ilyen last minute utakról. A nyáron voltunk egy last minute úton százezerért Malagába, persze per koponya százezer, na de hát ezek a magyar utazási irodák! Már a buszuk sem tetszett nekem. Azt ígérték, luxusbusszal visznek ki, de közönséges Scania volt, se beépített tévé, se légkondi. Aztán a szálláshoz értünk, a szálloda apartmanjában helyeztek el, de nem volt kilátás a tengerre, sőt, öt percig gyalogolni kellett, míg az ember elérte a partot. Arról nem beszélve, hogy az üdülőkörzet hat kilométerre esett Malaga belvárosától és félóránként járt a busz. Első nap kikutyagolunk a tengerhez, erre a tenger meg hideg. A többiek azt javasolták, fokozatosan menjek be, folyamatosan csutakolva magam, de én hirtelen nekifutottam, persze majd megfagytam. Azt mondták, hozzá kell szokni. Hát én nem tudom.

A kosztot inkább hagyjuk. Ha ez a spanyol konyha, akkor megvan a véleményem róla. Na dehát ezt is alul lehet múlni. Egy napot Marokkóban töltöttünk, hogy ott mit meg nem esznek! Én nem ettem egész nap semmit. Borzasztó a higiéna. Zsúfoltság van, kosz meg piszok. Templomokat, mecseteket mutogattak nekünk meg a piacot. Szerintem ezeknek az araboknak primitív a kultúrájuk. A művészetük olyan … csicsás. Egy perzsa szőnyeget vettünk, hogy ne távozzunk üres kézzel. Úgyhogy nem érte meg az a nap sem, hogy lássam azt a nagyfokú civilizálatlanságot! Hogy büdös emberek között legyek! Többé nem megyek Közel-Keletre meg ilyen helyekre. Egyiptom vagy Kenya szóba se jöhet. Hogyisne, hogy ott szenvedjek. És nem utazom magyar utazási irodával, csak a Neckermann-nal vagy a Mercartorral. Mercartor, az jó lesz, a Bajor is reklámozza (olyan aranyos az a Bajor). Ti hova mentek a nyáron?”

A bejegyzés trackback címe:

https://b-irodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr888550346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása